I den magiske verden av telenovelas kan skje noe. Kan du forestille deg en ung, sjarmerende og sensuell Edith González som en mor til tre voksne gutter? Tross alt, er en slik rolle spilt av skuespiller i den nye meksikanske telenovela "Salome". Færreste hadde tro på muligheten for en slik transformasjon, men nydelig blonde er fast bestemt på å bevise for publikum og kritikere at det er i stand til å fylle sin oppgave.

Ikke en meget velinformerte journalister mener at Edith ikke har nådd det ønskede resultat. Publikum trodde ikke at det kan være en moden kvinne. Og skylden for denne påståtte skuespilleren, som resolutt nektet å legge graying hår Hår: struktur, karakteristikker av vekst og utviklingEdith Gonzalez - mor til tre barn og gjøre de riktige makeup. Men produsenten av telenovela Juan Osorio sier at han aldri planlagt så resolutt gamle karakter Gonzalez, som i første del av serien var en sensuell kabaret danser Salome, og den andre var dame av høy samfunnet Fernando. Skuespilleren bekrefter hans ord: "Når jeg spiller Salome, jeg glemmer om Edith Gonzalez jeg ville aldri ha til å ofre ektheten av karakter på grunn av personlige ambisjoner Hvis Juan Osorio tilbudt å slite ut min karakter, ville jeg absolutt enig jeg er en skuespiller, ikke en... sexsymbol, jeg bor på bekostning av hans talent, ikke kroppen hans. "

Imidlertid er den unge heltinnen Gonzalez berettiget. Tross alt, var bare en av de tre guttene født av det, resten av det bare tok på utdanning. Er det så overraskende når kabaret skuespiller ser ikke verre enn hennes tjue år med barn som synger unge og talentfulle meksikanske skuespilleren Rafael Amaya, José María Torre og Ernesto Dalessio. Vi må innrømme at det som skjer i hverdagen.

Og hvor mange år den mest meksikanske stjernen? Siden skjermene uforglemmelig telenovela "The Rich Også Cry", der Edith har spilt en stor rolle, har vært mer enn 20 år. Som enhver kvinne, spesielt en skuespiller, nekter hun å fortelle pressen sin virkelige alder. "Det sies at en kvinne som åpent innrømmer hvor gammel hun er i stand til å gjøre noe - smilende diva - men jeg er ikke så fet." Men det må innrømmes at for hans alder Gonzalez ser flott ut, takket rolig liv der det ikke er plass skandaler, diskoteker og stormfulle romanser. Ballett, Yoga Yoga - en måte å bevare ungdom og helse av hudenEdith Gonzalez - mor til tre barnSpise sunt Sunn EatingEdith Gonzalez - mor til tre barn - Er hemmeligheten av ungdom fra Edith, som i mange år har vært drømmen av mennesker verden rundt.

Inessa Haider


Relaterte artikler
Serien "Dejate querer" eller "Love Story"
Fernando Colunga - om seg selv og sine roller
Edith Gonzalez - mor til tre barnLucia Mendez taler til kvinner Club
"Hold me tight" kanal "Viva Platinum"
Tags av artikkelen:
  • Meksikansk TV-serie
  • Segundo Sernadas: "Alltid om meg oppfinne alle slags tull"
  • Regina Duarte er ikke redd for å være skurken