Mote kjøpe - tips og triksGjør shopping, kvinne gjør ofte irriterende bugs, fikse det noen ganger er vanskelig, og umulig hvis alle ting i garderoben for å skape et bilde valgt riktig. Nødvendig å ta hensyn til alle - tsvetotip Tsvetotip - et problem eller et tips? Hvordan finne riktig tsvetotipMote kjøpe - tips og triks, Livsstil, figur type, preferanser, og andre faktorer.

  • Ikke overtale deg til å kjøpe noe som ikke er deg. Klær eller passer eller ikke - ingen mellomting. Og ikke kjøpe klær som ikke passer deg, selv om det er utrolig populær.
  • Shopping med venner kan være en veldig hyggelig og morsom, men ikke gå på shopping med en venn som elsker å konkurrere. Dette kan føre til at du kjøper mer enn beregnet, og sannsynligvis ikke riktige ting.
  • Hvis du kjøper en kveld eller cocktail kjole Cocktail kjoler: polert og gratisMote kjøpe - tips og triksTa dine sko, som kommer til å sette den på. I dette tilfellet, vil du umiddelbart se om det er nødvendig, for eksempel for å forkorte kjole (dette kan gjøres i butikken).
  • Hvis du trenger å kjøpe et par ting, ta med en liste. Prøv å holde seg til planen og ikke kjøpe noe som ikke er på listen.
  • Ikke kjøp sko ubehagelig, selv om de ser flott ut.
Mote kjøpe - tips og triks
  • Ikke kjøp unødvendige ting bare på grunn av de fantastiske rabatter. Vi alle gjør det noen ganger, men det er bare en sløsing med penger og plass i skapet.
  • Avstå fra spontane kjøp. Før du kjøper noe, spør deg selv følgende spørsmål: "Jeg trenger det? Den passer min stil og levemåte? Hvor jeg kommer til å bruke den? ". Hvis du fortsatt ikke kan bestemme, be om å utsette den tingen for deg. Dersom det på slutten av dagen du fortsatt ønsker å kjøpe det - kjøpe.
Mote kjøpe - tips og triks

Tips om mote og shopping i

  • Invester i gode sko - det er en veldig viktig del av bildet som kan skape eller ødelegge den. Vakre sko kan være slitt selv med jeans - og ser elegant.
  • Kjøpe klær i henhold til sin egen stil og måte å leve på. For eksempel, hvis du stadig olabukser, kjøpe gode modeller, og ikke vær redd for å bruke litt mer på dem. Selvfølgelig forutsatt at du er seriøs tilnærming montering og vil plukke den modellen som virkelig sitter godt.
  • Bruke pengene på grunnleggende ting - sko, vesker, kashmir genser, svarte bukser. Spare på belter, sokker, mote topper, headpiece Hodeplagg: utvalg av motetilbehørMote kjøpe - tips og triks og glass.
  • Før du går til butikken, finne ut hva du allerede har. Reviderer garderobe i begynnelsen av hver sesong.
  • Invester i undertøy. Med høy kvalitet undertøy alle klær sitter bedre.

Relaterte artikler
Mote kjøpe - tips og triksTrendy shopping: kunstbutikk
Mote kjøpe - tips og triksHva bør jeg unngå når du kjøper klær: kombinasjonsregler
10  ? ? ? ?10 beste byene for mote shopping
Tags av artikkelen:
  • mote shopping
  • Hvordan du oppretter en garderobe - 6 viktigste komponentene i garderoben din
  • Vinterjakke - noen tips for å kjøpe