• Lucia Mendez taler til kvinner Club
  • Del 2
Lucia Mendez taler til kvinner ClubCatch Lucia Mendez hjemme - ikke en lett oppgave. Vakre Diva Aztec land i flere måneder som bor i flyet mellom de to Amerika. New York, igjen ... Men dette er Santiago, Managua, Bogota, New York ikke ruten touring skuespiller, og ikke engang filming plasseringen av sin nye serie. Det faktum at bare litt over et år siden Lucia en ny hobby - utforming sølv smykker ("Kvinner Club" skrev om dette tidligere). Det som startet som en hobby raskt forvandlet til en ganske vellykket bedrift. Sølv linje som heter "Samling Lucia Mendez" er svært populær blant den spanske befolkningen i USA. Etter den første ornament samlingen "Olin del amor" på bare to måneder har solgt i overkant av en million dollar, amerikansk skuespillerinne ledsagere valgte å organisere et nettverk av butikker med sølv "fra Lucia" i Latin-Amerika og i enkelte europeiske land. Og meksikanere selv tildelt hennes favoritt tittelen "Queen of silver", som ga henne og med all grunn høytidelighet i hoved case "sølv" byen i landet - Taxco.

Den nye "rolle" som fanget Lucia at vi rett og slett ikke kunne begynne vår samtale med spørsmål om hva dekorasjoner dukket opp i hennes samling nylig og over hva hun nå fungerer.

- Jeg har nylig lansert to nye smykker samling - "Olin - Butterfly" og "Flower of Life". Det er veldig lett og elegant medaljonger legemlig kjærlighet, variasjon, fødselen av et nytt liv ... Ganske hell solgt og en rekke dufter under mitt navn. Men mest av alt i øyeblikket tar meg skrive sanger for mitt nye album. Dette vil drive i stil med "pop rock" som jeg har blitt spurt om mine fans. Det er andre prosjekter bevist at jeg ikke kan si. Berøre tre.

Ditt arbeid og personlige liv er under konstant granskning av journalister og publikum. Følger du med hva du skriver om i pressen? Hvordan føler du om det?

Absolutt. De ansatte på kontoret mitt holde styr på all informasjonen som vises om meg i avisene, på radio, TV, Internett. Når jeg først begynte å jobbe i underholdningsbransjen, er det svært smertefullt å svare på hver kommentar om meg. Opprørt, skjedde, til tårer. Heldigvis, over tid, har jeg lært å skille klinten fra hveten. Det er nok av gule utgaver, kommentarer som jeg ikke fester absolutt ingen verdi. Men det er en meget respektabel, seriøse journalister som fundamental kritikk og konstruktiv. Hver av uttrykket for meg - sin vekt i gull - enten positivt eller negativt det, fordi det var slike kommentarer bidra til å utvikle deg faglig.

Forresten, med internett du "du" eller "du"? Hvordan føler du om ham?

Internett - er nøkkelen til fred. Jeg tror dette er en av de mest utrolige prestasjoner av de siste tiårene. Tenk, for bare ett sekund du kontakt med noen på et annet kontinent, og ethvert element av interesse i det ene øyeblikket er til din disposisjon. Men på samme tid, jeg tror at jo nærmere du nærmer deg til denne verden, jo mer bort fra sine egne: fra levende kommunikasjon, fra deres miljø.

Og kan det være slik at til slutt Internett vil erstatte alle andre medier?

Jeg tror at de vil bli presset tilbake noen, men det er usannsynlig å forsvinne helt. Det er klart at den teknologiske utviklingen har til å endre dem slik at de kan konkurrere med verden av informasjon og muligheter som internett tilbyr. De sier at hvis du ikke kan finne noe på internett, så er det rett og slett ikke eksisterer(Ler)

De fleste av fansen får sin informasjon om sine idoler på grunn av Internett. Dette er forståelig: den beste kilden er usannsynlig å bli funnet. Du besøke nettstedene i nettverket dedikert til Lucia Mendez?

Ja, jeg liker å vite hva publikum mener om mitt arbeid. Tross alt, alt jeg har oppnådd, er det betydelig fortjeneste til mitt publikum. Jeg er veldig takknemlig og takknemlig publikum for deres kjærlighet og støtte, og for den tid de bruker til meg. Det er derfor jeg aldri glipp av en mulighet til å besøke området med mine fans. Også, når jeg faller ledig tid, vil jeg lese i gjesteboken på sin offisielle hjemmeside.

Hvis tradisjonelle aviser og blader dukket opp en seriøs utfordrer i ansiktet av Internett, er det telenovela raskt miste sitt publikum, som bytter til annen "reality show". Du samtykker til å handle i overføring av "Big Brother", hvis dens skapere har oppfylt alle dine ønsker? Hva synes du om den virkelige "tv"? Betyr det drepe standardserien?

Jeg kommer ikke til å delta i "Big Brother", til tross for at den fjerner den meksikanske tv og produsere min eksmann Pedro Torres, og min sønn tilbrakte hele ferien på settet, å hjelpe sin far på jobb. Ja, jeg vet at nå er det noen eufori fra slike show. Men jeg er overbevist om at serien vil alltid være offentlig. Fordi alle seere har lyst og illusjonen om at de ville bli glad for å se implementert i alle fall på skjermen.

Er du lei deg for noe? Tapte muligheter? Uspilte rolle?

Jeg savnet en stor mulighet, da hun nektet å dukke opp i en Hollywood-film interessant, på grunn av det faktum at det var eksplisitte scener. I det øyeblikket jeg våknet opp i noe provinsielle, og jeg er ikke enig.

Hva føler du når du først så meg selv på skjermen?

Det var en ubeskrivelig følelse ... Jeg husker i det øyeblikket jeg ønsket å gråte fra det faktum at min drøm gikk i oppfyllelse. Jeg er et barn ønsket å bli skuespiller, og jeg måtte tåle en svært alvorlig konfrontasjon med sin far, som var helt imot mitt valg. Se alle anstrengelser rettet mot å realisere drømmen krystallisert endelig på skjermen - en stor formue.

Hvor sterke kvinner som har oppnådd mye i livet, er det vanskelig å finne en make?

Jeg tror alle ganske vanskelig å finne en livspartner. Selvfølgelig, når du er helt uavhengig kvinne, og i materialet og følelsesmessig forstand, blir dette problemet mer komplisert. Tross alt, har å stri med den tradisjonelle oppfatningen om at kvinnen er helt avhengig av menn; han bare har til å ta avgjørelser og styre alt. Dessuten, hvor mange menn i verden som ikke er redd for sterke kvinner?

Kanskje ensomhet - en konstant følges of Fame?

Puh, er det vanskelig å si ... Jeg tror at det er noe sånt, en forbindelse ... Men alt avhenger av hvor fort folk forstår overfladiskhet of fame, sin ubetydelighet i sammenligning med de sanne verdier: Det er viktig å være i stand til å finne tid til familien din, for din kjære, er det viktig å ikke bare vite hvordan å finne ekte venner, men også lagre dem .. Når du er omgitt av sine kjære, om angrep av ensomhet Ensomhet - dette er ikke noe nytt, eller hvorfor jeg er fortsatt singel?Lucia Mendez taler til kvinner Club Du kan glemme. Jeg føler meg ikke alene, jeg har en stor familie. Jeg er forelsket og elsket.

Herlighet som jeg oppfatter som suksess - takket være herlighet, jeg fant kjærligheten i sitt publikum. Selvfølgelig, noen ganger er det vanskelig å hele tiden være i søkelyset, og ikke lett å beskytte ditt privatliv fra nysgjerrige øyne. Men over tid, for meg er det enighet om at herligheten er ikke noe mer enn anerkjennelse av mitt arbeid og innsats.

Les mer Del 2

Relaterte artikler
Serien "Dejate querer" eller "Love Story"
Fernando Colunga - om seg selv og sine roller
"Hold me tight" kanal "Viva Platinum"
Daniela Castro ikke bare relativ Veronica Castro
Tags av artikkelen:
  • Meksikansk TV-serie
  • "Heir" eller "Billion" - som er bedre?
  • "Kjære mamma"